Feldolgozás

Az új táplálkozási piramis

Alig néhány hete látott napvilágot a közismert táplálkozási piramis átdolgozott formája. A táplálkozási piramisról sok helyen olvashattál már: a híres, egyedi hierarchiában piramisformába rajzolt táplálékcsoportok tájékoztatásul szolgáltak arra vonatkozóan, hogy egy nap folyamán miből mennyit kellene fogyasztanod ahhoz, hogy szervezeted egészségét maximálisan támogasd. Ennek megfelelően az édességek és a káros zsírok helyezkedtek el a legtetején, alapját pedig a komplex szénhidrátforrások alkották. A kettő között kaptak helyet a zöldségek, gyümölcsök,  a tejtermékek és húsok.

Bővebben: Az új táplálkozási piramis

Demo cikk

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras ut tellus nisi, non pretium metus. Fusce fringilla ultrices dolor, at egestas libero euismod vitae. Aenean varius condimentum commodo. Nam sed turpis sed urna hendrerit semper. Praesent diam magna, rhoncus et mattis et, ultrices eu nisi. In velit nunc, consequat nec cursus consequat, gravida non quam. Proin iaculis rutrum lorem vel placerat.

Bővebben: Demo cikk

Oldalainkat 4 vendég és 0 tag böngészi

stat